Nog maar 3 dagen! - Reisverslag uit Edam, Nederland van John Grootendorst - WaarBenJij.nu Nog maar 3 dagen! - Reisverslag uit Edam, Nederland van John Grootendorst - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 dagen!

Door: John Grootendorst

Blijf op de hoogte en volg John

10 Januari 2013 | Nederland, Edam

Allereerst wil ik familie, vrienden, kennissen en sponsoren bedanken voor hun donatie. Vanwege de grote belangstelling is het onmogelijk u allen bij naam te noemen maar in het bijzonder Carre wonen en slapen & Juwelier Schilder-Vlugt.

De dag die zover weg leek is dan toch bijna gekomen!
Alle voorbereidingen zijn getroffen en alle spullen zijn gepakt.
Het laatste weekend nog even met familie en vrienden doorbrengen en maandag vertrek ik om 19:40 vanaf Schiphol naar Frankfurt.
In Frankfurt stap ik over en vlieg naar Doha voor een tussenlanding.
Als alles dan goed gaat kom ik om 16:40 aan in Kathmandu waar ik word opgevangen door de organisatie.
Aldaar zal ik mijn eerste indruk en ervaringen zo snel mogelijk online zetten!

  • 10 Januari 2013 - 22:52

    Paula:

    Hi john,
    Als ik je niet meer zie en spreek, heeeel veel succes en plezier. Maak er mooie reis en ervaring van!
    Xx paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 21870

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 08 April 2013

Mijn reis naar Nepal

Landen bezocht: