Stukje Nivo 28 November - Reisverslag uit Edam, Nederland van John Grootendorst - WaarBenJij.nu Stukje Nivo 28 November - Reisverslag uit Edam, Nederland van John Grootendorst - WaarBenJij.nu

Stukje Nivo 28 November

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

28 November 2012 | Nederland, Edam

Vandaag is er een krantenartikel in de lokale krant verschenen.
Dit stuk is in samenwerking met Eddy Veerman van de Nivo tot stand gekomen. Op dinsdag 20 november was ik uitgenodigd voor een interview over mijn reis naar Nepal toe. Onder een kop koffie heb ik een leuk gesprek gehad op de redactie en van alles vertelt over het tot stand komen van dit project en mijn motivaties. In afwachting van het stuk in de Nivo heb ik het vanmiddag met verbazing gelezen... Vaak geeft de schrijver er zijn eigen draai aan maar zoals ik mijn verhaal heb gedaan, is het ook gepubliceerd. Eddy hierbij mijn dank en de complimenten!

  • 12 December 2012 - 14:29

    Saskia Oldenburg:

    Hoi John,

    Volgens mij ga ik naar het zelfde weeshuis, de naam is denk ik veranderd. Weeshuis Apanga is nu Sunrise geworden.

    Wanneer ga je naar Nepal?

    Groetjes Saskia

  • 12 December 2012 - 19:27

    :

    Hey Saskia,

    Op de website van het Andere Reizen staat hij inderdaad onder weeshuis Sunrise.

    Ik vertrek op 14 Januari vanaf Amsterdam.

    En wanneer ga jij naar Nepal dan?

    Groetjes

  • 13 December 2012 - 17:55

    Saskia Oldenburg:

    Hoi John,

    Oke jou vertrek komt dus al heel dicht bij. Spannend hoor.

    Ik vertrek 27 februari naar Nepal voor 5 maanden, onderanderen in weeshuis Sunrise.

    Groetjes!

  • 20 December 2012 - 17:33

    Hoi John:


    Het zal je goed bevallen kinderen kalpana en alle andere en de kinderen daar denk ik nog dagelijks aan Wat fijn dat je naar sunrise gaat Ik ben er het afgelopen jaar voor 2 maanden geweest en het was super.Ik heb heel veel voor hun kunnen doen en hoop in Januarie weer met een inzamelaktie te beginnen,en dan hopelijk aan het eind van het jaar daar het geld weer zelf te brengen.....kijk maar eens op mijn facebook jannie Vermaning,en daar zul je veel kunnen zien,tenminste als je mij als vriend wil.....Heel veel succes en knuffel zo goed van mij.

  • 07 Februari 2013 - 10:13

    Thomas:

    Hoi John,
    Wist je dat Het Andere Reizen sinds kort een Wereldsupporter organisatie is? Dat betekent o.a. dat iedereen die via Het Andere Reizen gaat bijdragen aan de wereld door vrijwilligerswerk in een ontwikkelingsland te doen en onder de 26 jaar is in aanmerking kan komen voor een toelage uit het Wereldsupporter Fonds!

    Iedereen die na afloop betrokken wil blijven kan zo geld verdienen om je onkosten terug te verdienen of om je project te blijven steunen!

    Meld je voor vertrek aan op www.wereldsupporter.nl

    Goeie reis!

    Met vriendelijke groet,

    Thomas Karsdorp

    World Supporter Fund

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 703
Totaal aantal bezoekers 21868

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 08 April 2013

Mijn reis naar Nepal

Landen bezocht: