Donaties! - Reisverslag uit Edam, Nederland van John Grootendorst - WaarBenJij.nu Donaties! - Reisverslag uit Edam, Nederland van John Grootendorst - WaarBenJij.nu

Donaties!

Door: John

Blijf op de hoogte en volg John

30 Oktober 2012 | Nederland, Edam

Na een beetje bijgekomen te zijn van het besluit om 3 maanden naar Nepal te gaan en de vele vragen of ik nu echt ga hier weer eens een berichtje. De afgelopen weken naar het tropencentrum in het AMC geweest om de vaccinaties te halen voor Rabiës (hondsdolheid) en Hepatites B. Daarnaast druk bezig om iets meer bekendheid te geven aan het project waar ik mee zal beginnen in januari en het resultaat mag er wezen. Er komen veel donaties binnen en de reacties zijn super. Ik wil iedereen hier alvast heel erg voor bedanken! Alle donaties zullen geheel ten goede komen aan de kinderen in Nepal en niet om mijn reis te financieren..

Wanneer u een donatie wilt doen dan heel graag op rekeningnummer
41.74.80.385 t.n.v. J.J. Grootendorst te Edam

  • 30 Oktober 2012 - 21:38

    Tamara Sombroek:

    Hey Neefie.

    Ik dacht in het begin dat het meer een grapje was, maar nu ik dit zo zie
    kan ik alleen maar zeggen dat ik ontzettend trots op je ben.
    Ik ga je zeker volgen.
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

John

Actief sinds 12 Okt. 2012
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 21866

Voorgaande reizen:

14 Januari 2013 - 08 April 2013

Mijn reis naar Nepal

Landen bezocht: